DOLAZAK
Kod dolaska nakon 18:00 sati trebali biste nas kontaktirati na slijedeći broj: 00385 98 836 164
PREDAJA KLJUČEVA
Predaja ključeva obavlja se u agenciji u toku našeg radnog vremna. Ukoliko dolazite van radnoga vremena kontaktirajte nas na naš broj 00385 98 836 164 koji je 24 sata u službi u slučajevima nužde. Apartman biste trebali napustiti do 10 sati kako bi mogao na vrijeme biti spreman za nove goste. Molimo Vas za razumjevanje u slučaju da apartmani u špici sezone budu tek u 13 sati spremni za Vas.
ČIŠĆENJE APARTMANA
Čišćenje se vrši na dan dolaska i na dan odlaska Ručnici se mjenjaju svaka 3 dana Posteljina se mjenja tjedno. Ukoliko apartman ili soba nije, po Vašem mišljenju, temeljito očišćeno obratite se vašem predstavniku . Čišćenje kuhinjskog posuđa je obaveza gosta pred odlazak.
DJEČJI KREVETIĆ
Večina privatnih apartmana nema u ponudi dječiji krevetić. Ukoliko ima, tada se naplačuje. Molimo Vas da pri slanju upita navedete Vašu želju kako bismo Vam pravovremeno mogli udovoljiti.
KRAĐE / PROVALE
Kao i u svakom turističkom mjestu, postoji mogućnost krađe ili provale. Stoga preporučujemo našim gostima upotrebu sefa. Agencija Perla ne osigurava povrat vrijednosti ukradenih predmeta.
KREDITNE KARTICE
Slijedeće kreditne kartice su prihvaćene u većini restorana, hotela i trgovina : Visa, Eurocard, American Express, Mastercard.
KUĆNI LJUBIMCI
Mnogi smještajni objekti i apartmani imaju zabranu za kućne ljubimce, stoga Vas upozoravamo da se o tom pitanju raspitate prije polaska na put. Ukoliko Vama odgovarajući smještajni objekt prihvaća kućne ljubimce, molimo Vas da ih i upišete u prijavnicu, a plačanje će biti u samoj destinaciji. Zbog higijenskih razloga se kućnim ljubimcima ne dozvoljava zadržavanje u večini hotelskih restorana i na javnim plažama.
KUHINJA U APARTMANU
Svaka kuhinja sadržava hladnjak, štednjak, posuđe, pribor za jelo i za prigotovljavanje jela. Molimo da pri dolasku prijavite nedostatak kako bismo pravovremeno mogli intervenirati.
NAPOJNICA
Kako hotelski ili restorantski personal tako i vodiči i predstavnici vesele se Vašem « Hvala lijepa « putem napojnice. U Hrvatskoj je običaj ostaviti ( pored plačenog računa ) od 5% - 15% cijene na tanjuriću koji Vam donese konobar.
PRED I PODSEZONA
U pred i posezoni može doći do smanjenje ponude kako u zabavnom životu tako i u izletničkoj djelatnosti. Ali stoga imate prednosti odabira najbolje pozicije na neprepunjenim plažama, bez čekanja u restoranima i dučanima. Jednostavno mirniji odmor!
PREDSTAVNIK
Od samog dolaska o Vama skrbe naši predstavnici. Pored toga, za slučaj nužde stoji Vam naš dežurni telefon 24 sata na raspolaganju 00385 98 836 164
TRAJEKTNA POVEZANOST
Pošto planirate svoj boravak na otoku Pagu, a dolazite s sjeverne strane preko trajektne linije Prizna - Žigljen poželjno je imati i aktualni plan vožnje trajekata.
VODA ZA PIĆE
Prema dozvoli Hrvatskog ministarstva zdravstva tekuća voda na otocku Pagu je pitka. Djeci preporučamo, posebno u ljetnim mjesecima, konzumaciju mineralne vode!